lördag 6 april 2013

Nystartad blogg...

Ett nytt sätt för mig att ventilera får bli att starta denna blogg...

Jag har egentligen redan för ett par år sedan tänkt tanken att skriva, men det har liksom inte blivit av.
Jag har valt att få vara anonom med tanke på min familj. Jag skriver för min egen skull och vill inte hänga ut min familj, även om det kommer att handla om familjen i huvudsak.

Det som gav mig startskottet till att starta denna blogg var att vi fick ett besked ang. vår dotter (som jag med största sannolikhet kommer att nämna som "storasyster") som gör att vi vänder blad och att återigen börjar ett nytt kapitel i vårt liv... Det nya kapitlet kommer jag att skriva mycket om.
Vi har som man kan kalla det blivit föräldrar till ett barn med NPF= Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Vi har just fått reda på att vår dotter har fått en diagnos- Aspergers syndrom.

//Mammafunderingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar