söndag 1 juni 2014

Information...

Min dotter har en förmåga (eller eg. en svårighet ;) ) hon hänger inte med i all info som delas ut i skolan, kring viktiga grejer.
Hur som helst, de har fått information om att de ska få komma upp till högstadiet en heldag och hälsa på. Träffa rektor, lärare och orientera sig lite i lokalerna. Detta sker två dagar innan skolavslutningen. Så i helgen frågade jag henne lite hur det kändes... Varpå hon säger: "Vaddå, ska vi dit en HEL dag???" Ja sa jag ni har ju fått information om det. "Glöm det" sa hon.
Så nu vet jag redan nu att det kommer bli ett helsike att få henne dig. Hur ska det då inte bli i höst?!?


Hon sa själv ikväll: "I helgen kommer jag att må dåligt" "Jaså, varför" undrade jag. "Jo men jag kommer tänka på den där jävla dagen när vi ska till den andra skolan, och då kommer jag må dåligt"


Stackars lilla tappra tjej, vad jag hoppas det kommer gå bra för dig!


//Mammafunderingar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar