måndag 25 maj 2015

ARG

Att behöva vara arg, eller känna sig arg hela tiden, måste verkligen ta på krafterna.


Jag har märkt att dottern varit väldigt arg på sista tiden.
Men mest påtagliget blev det när hon i lördags hade en helt fantastisk fm då hon var väldigt glad, eller väldigt glad, men hon var liksom trevlig, log lite emellanåt och frågade om hon kunde hjälpa mig med något.
Till saken hör att hon och jag var ensamma. Hennes lillasyster och pappan var iväg hela fm. Sen när de kom hem var det som om det kom en blixt från klar himmel. Hon blev tvärarg direkt.
Jag kände mig ledsen efter detta konstaterande. Tycker synd om storasyster som måste ha det väldigt kämpigt med känslorna.


Jag tänkte försöka få tag i läkaren och se om det ska justeras i medicineringen eller så, det lär inte blir ett trevligt sommarlov annars...


Alltid är det nåt....




//Mammafunderingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar