tisdag 6 januari 2015

Nytt år, nytt inlägg!

Sista dagen på ledigheten. Eller för mig, barnen har studiedag och får vara hemma med pappan.

Vi har haft det skönt, men det har varit en hel del konflikter och mycket tjafs mellan systrarna som slutar med glåpord och kanske även fysiska tag från storasyster på sin lillasyster.

Vi ser en skillnad från när hon var medicinerad, mot nu när hon vägrar ta medicinen...
Men hon gjorde själv en upptäckt härom dagen. Vi var i det stora varuhuset Gekås i Ullared. Dottern älskar det och är lite shoppinggalen ;) Men efter två timmar var hon precis slut och säger till mig: "Mamma vet du, jag kanske kan tänka mig medicinen igen, för jag märker nu att jag inte orkar surret lika mycket längre" Bra insikt. Imorgon har vi ett inbokat möte hos läkaren så vi får väl se hur det blir med medicinen framöver....

//Mammafunderingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar