torsdag 8 januari 2015

Läkarbesök

Det där inbokade läkarbesöket, det kom vi aldrig iväg på...
Maktlös, så maktlös kände jag mig igår...
Dottern totalvägrade att åka till läkaren. För; "Man åker inte på läkarbesök på lov" PUNKT!
Hennes första skoldag innebar studiedag = ledig.
Jag försökte säga att det är ju faktiskt inte lov, du har ju studiedag, men si det gick verkligen inte...
Man bär liksom inte in en 13-åring i bilen...

Till saken hör att jag började på mitt nya jobb och behövde gå tidigare. Så efter lite kruxande med att fixa personal som gick in för mig sista timmen så jag skulle kunna åka på läkarbesöket, så skulle jag gå tidigare och så händer detta...

Känner mig bara less, frustrerad, orkeslös och ja en massa andra känslor..


//Mammafunderingar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar