onsdag 12 februari 2014

Maktlöshet

Jag känner maktlöshet...


Just nu är det riktigt tungt.
Efter ett skolmöte igår så är det så tungt, så tungt.


Dottern ska börja högstadiet i höst och med på mötet var kuratorn från högstadiet.
Som det låter nu finns det inga resurser alls. Hur ska det gå för min tjej.
Ord som "hemmasittare" "gråzon" "typisk flicka" myntades igår och jag bara kände nej det är inte sant är det så det kommer bli för min dotter...


Jag vet att jag tänker negativt och jag vet att det ofta brukar lösa sig. Men när man har ett barn med NP-problematik, så behöver det finnas en planering för hur det ska bli. Hon ska inte behöva misslyckas och att det sen ska göras något...


Var finner man tiden?
Var finner man tiden för återhämtning?
När ska man andas?


//Mammafunderingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar